Alla inlägg under juli 2013

Av Amina - 24 juli 2013 16:30

Hejsan,Hejsan,Bloggen!<3

Just  nu så sitter jag på min systers jobb..

Hon slutar klockan 6..

och efter de så kommer pappa och hämtar oss.

Då åker vi upp till en av mina bv/släkting:D

Och firar henne hon fyller år idag!<3

Har inte hunnit köpt någonting åt henne!:( 

Men de får hon i morgon!

Vet ju inte vad jag ska klöpa till henne för att 

hon är ju så #jävla #bortskämd!!

Hon har ju redan allt lixom!:D


                                        Men vi hörs kan inte blogga så mycket mera nu-_- Pussheej:* #Födelsedag #jobb #syrran #presenter #Vänta #Bloggen #pussheej!:*<3

Av Amina - 23 juli 2013 11:36

Tjenare igen! Tänkte ju som sagt ladda upp en bild senare eller i morron.

Men jag vet inte riktigt hur man gör de..Tänkte att ni kanske kunde skriva i kommentarerna? 

De  vore jätte snällt så att de kommer ut några bilder någon gång! <3

Jag hade två andra bloggar här men de var för typ 1 och 2 år sen så jag vet ju hur man gör men jag 

har glömt hur man lägger upp bilder!xD 


                                                                 Tack,Tack Bloggen! Puss & Kram:*<3

 

Av Amina - 23 juli 2013 10:58

Tja,Tja bloggen!:D Tänkte berätta lite vad jag kommer att göra idag.


 Nu gör jag mig i ordning för att min bästavän ska komma klockan 3!

 

Då drar vi ner till stan..

 

Sen klockan 5 så kommer Oskar Zia en av mina idoler!

 

Ja iaf han kommer till våran lilla scen här i stan<33

 

Så senare eller i morn kommer det nog ut en bild på mig och min babe!<33

 

Sen när det är slut så kanske vi går till någon affär och köper någonting..  

 

Sen ska vi åka hem till henne och sova där i natt :D<3 Fyfan vad rolig dag da!

 

ÄNTLIGEN FÅR JAG TRÄFFA MIN IDOL OCH MED MIN BV OXÅ!!:DDD<333

 

                                                Pussheej bloggen!<3:*Ha dä bra,för de ska jag ha!:D<3

Av Amina - 22 juli 2013 12:56

Hej!:D Mitt första inlägg på den här bloggen..Har haft 2 andra! Men glömt lösenordet!xD 

Ja jag tänkte bara säga lite om mig så ja...

Jag älskar att vara med mina kompisar/bästavänner!

Älskar att shoppa men de ska helt vara med min kompisar!<3

Innebandy är min favoritsport och Fotboll såklart!  

Älskar min idol Justin Bieber (Belieber) såklart!:*

                          

                            De va lite om mig dä!:) Pusshej!:*<3


Presentation

Hej! Kolla in min blogg nu om ni gillar vardags-inlägg o bilder kommer!:D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards